Centrinis Klaipėdos terminalas

Keleiviams

 

UAB CENTRINIAME KLAIPĖDOS TERMINALE RASITE:   photo 1

  • Kelionių agentūrą;
  • “Port Cafe” greito maisto kavinę;
  • “Port Shop” parduotuvę;
  • Kavos automatus;
  • Laukimo salę;
  • Autobusų stotelę;
  • Elektromobilių įkrovos stotelę.

 

 

KELEIVIŲ SKUNDAI IR JŲ PATEIKIMO TVARKA

Jeigu savo kelionę suplanavote ir į ją vykstate per  UAB Centrinį Klaipėdos Terminalą, o kelto ar keleivinio laivo laukimo metu terminale susiduriate su nesklandumais ar problemomis, galite nedelsdami apie tai pranešti mums: UAB Centrinio Klaipėdos Terminalo administracijai, tel: +370 46 484820, el.p. info@ckt.lt. Gavę informaciją, stengsimės kuo greičiau išspręsti kilusius nepatogumus. Terminalo operatorius per vieną mėnesį nuo skundo gavimo praneša keleiviui, kad jo skundas yra patenkintas, atmestas ar tai, kad tebevyksta jo nagrinėjimas. Terminas galutiniam atsakymui pateikti yra ne ilgesnis kaip du mėnesiai nuo skundo gavimo dienos.

Keltų operatoriaus ir kelionės organizatoriaus “DFDS Seaways” skundų nagrinėjimo tvarką rasite čia:

https://www.dfdsseaways.lt/Documents/Nusiskundimai_2014%2005%2015.pdf

Jeigu UAB Centrinio Klaipėdos Terminalo teritorijoje buvo apgadintas jūsų bagažas arba transporto priemonė, turite mums pranešti:

  • apie matomus pažeidimus – prieš išvykdami iš mūsų terminalo teritorijos;
  • per 15 dienų nuo išvykimo iš mūsų terminalo teritorijos apie patirtą žalą, kuri nebuvo akivaizdžiai matoma;

Rekomendacijos:

a) Kilus nesklandumams terminalo teritorijoje susisiekite su UAB Centrinis Klaipėdos Terminalas arba laivybos linijos keleivius aptarnaujančiu personalu.

b) Grįžę namo, susisiekite su laivų operatoriaus klientų aptarnavimo tarnyba arba UAB Centrinis Klaipėdos Terminalas administracija.

Kai keleivių problemos negalima išspręsti terminalo teritorijoje, visada galite pateikti skundą, raginame kreiptis į mus telefonu arba raštu nurodytais kontaktais. Prašome susisiekti su mumis per tinkamą laikotarpį po to, kai pastebėjote ar užfiksavote įvykį, bet ne vėliau kaip per du mėnesius nuo kelionės dienos arba tos dienos, kai turėjo būti suteiktos paslaugos – išskyrus „Atėnų“ konvencijoje nurodytus atvejus, kai rašytinis pranešimas turi būti pateiktas per trumpesnį laiką. Priešingu atveju skundas nagrinėjamas nebus.

Pateikdami skundą elektroninio laiško temos lauke nurodykite savo užsakymo patvirtinimo numerį, o pačiame laiške – telefono numerius, kuriais galima su jumis susisiekti darbo ir ne darbo metu. Išsamiai išnagrinėję jūsų skundą, kiek įmanoma greičiau stengsimės pateikti atsakymą. Primename, kad keleivių teises gina Europos Sąjungos reglamentas Nr. 1177/2010 ir skundą galima teikti atsižvelgiant į keleivių teisių pažeidimus, išvardintus šiame reglamente.

 Oficialios keleivių skundų nagrinėjimo institucijos

Keleivių skundus visų pirma turi nagrinėti ta bendrovė, iš kurios pirkote kelionę ar bilietus, arba uosto paslaugas teikianti bendrovė, kurioje įvyko skunde aprašomas įvykis.

Jeigu keleivių skundo nagrinėjimo procedūra buvo atlikta, bet skundo išspręsti nepavyko, skundas gali būti perduotas atitinkamai oficialiai skundų nagrinėjimo institucijai:

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba

Vilniaus g. 25

01402 Vilnius, Lietuva

Tel: +370 5 262 6751

Faksas: +370 5 279 1466

El. paštas tarnyba@vvtat.lt

www.vvtat.lt

 Nacionalinė vykdymo užtikrinimo įstaiga

Lietuvos saugios laivybos administracija privalo ištirti, ar atskirais atvejais nebuvo pažeistas Europos Sąjungos reglamentas Nr. 1177/2010, ir turi imtis priemonių, būtinų užtikrinti šio reglamento laikymąsi. Lietuvos saugios laivybos administracija nenagrinės atskirų skundų dėl kompensacijos ir neveiks kaip apeliacinė įstaiga.

Lietuvos saugios laivybos administracija

Janonio g. 24

92251 Klaipėda, Lietuva

Tel: +370 46 469 602

Faksas: +370 46 469 600

El. paštas msa@msa.lt

www.msa.lt

Bet kokie keleivių skundai, tiesiogiai gauti iš keleivių arba keleivių grupių, pagal šį reglamentą visų pirma turi būti perduoti kelionės organizatoriui, laikantis vidinės skundų nagrinėjimo tvarkos, išskyrus atvejus, kai nustatomas akivaizdus reglamento pažeidimas.

 

© 2014 Visos teisės saugomos. Svetainės dizainas ir programavimas Amburia branding